Степанов, М. В.Stepanov, M.Степанов, М. В.2016-10-252016-10-252007-01-15Степанов М. В. Фактори конкуренції для оцінки й вибору нововведень / М. В. Степанов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 310–316.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19980Розглянуті проблеми і фактори, які визначають конкурентоспроможність нової продукції.ukконкуренціяпродуктринокінноваціяФактори конкуренції для оцінки й вибору нововведеньArticle658.8.:378.14