Вахній, В. В.2012-05-212012-05-212011-05Вахній В. В. Еволюція змісту просування у моделях маркетингу / В. В. Вахній // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 271–280.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1578Висвітлено еволюцію сутнісних параметрів, спрямованості та умов застосування інструментів і методів просування в існуючих моделях маркетингу.Отражена эволюция сущностных параметров, направленности и условий применения инструментов и методов продвижения в существующих моделях маркетинга.ukкомплекс маркетингумоделі 4Р, 4С, 4Vмаркетингове просуваннямаркетингові комунікаціїкомплекс маркетингамодели 4Р, 4С, 4Vмаркетинговое продвижениемаркетинговые коммуникацииЕволюція змісту просування у моделях маркетингуArticle339.138