Прощенко, Андрій К.Proshchenko, Andrii2023-07-272023-07-272023-03Прощенко А. К. Маркетинг територій як один з факторів повернення українських біженців [Електронний ресурс] / Прощенко А. К. // Економіка відновлення міст : зб. матеріалів Міжнар. урбаніст. форуму, 22–23 берез. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 149–152. – Назва з титул. екрану.978-966-926-441-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/40547Визначено сутність маркетингу територій. Виділено мету та завдання концепції маркетингу територій як одного з факторів повернення українських біженців. Охарактеризовано елементи маркетингу територій, які можуть сприяти поверненню українських біженців.ukмаркетинг територійповернення біженцівPR-подіїтуризмблагодійні та інвестиційні програмиумови працевлаштуваннярозвиток бізнесуінтеграціяМаркетинг територій як один з факторів повернення українських біженцівArticle