Сержук, Анастасія ВолодимирівнаМилейко, Тетяна АндріївнаMyleiko, Tetiana2024-01-222024-01-222023Милейко Т. А. Внутрішній маркетинг підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Милейко Тетяна Андріївна ; наук. керівник Сержук А. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу імені А. Ф. Павленка. – Київ, 2023. – 82 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/42136Дана дипломна робота присвячена дослідженню внутрішнього маркетингу підприємства та його взаємодії з працівниками. Робота вивчає процеси та інструменти внутрішнього маркетингу, що застосовуються для покращення співпраці з персоналом та досягнення мети підприємства. Метою дослідження є виявлення можливостей для поліпшення взаємодії з персоналом та успішної реалізації маркетингових стратегій, визначення інструментів внутрішнього маркетингу та їх впливу на задоволеність працівників та продуктивність. У роботі розглядаються завдання, такі як дослідження аспектів внутрішнього маркетингу, визначення його ефективності та впливу на результативність підприємства, а також надаються рекомендації для покращення внутрішнього маркетингу та аналізуються практичні приклади його використання. Результати дослідження мають практичне значення, оскільки розробка ефективної внутрішньої маркетингової стратегії сприяє поліпшенню комунікації з персоналом, підвищенню мотивації, продуктивності та якості роботи, зменшенню втрати кадрів, покращенню репутації підприємства та підвищенню його конкурентоспроможності. This thesis explores internal marketing and its interaction with employees in an enterprise. It examines the processes and tools used to improve employee collaboration and achieve organizational goals. The research aims to identify opportunities for enhancing employee interaction, implementing effective marketing strategies, and evaluating the impact of internal marketing tools on employee satisfaction and productivity. The study includes tasks such as analyzing internal marketing aspects, assessing its effectiveness on business performance, providing recommendations for improvement, and examining practical examples. The findings have practical significance by improving communication, motivation, productivity, and quality of work, reducing staff turnover, enhancing the company's reputation, optimizing internal structure, reducing costs, and increasing competitiveness.ukвнутрішній маркетингвнутрішнє маркетингове середовищеорганізаційна культураменторствоinternal marketinginternal marketing environmentorganizational culturementoringВнутрішній маркетинг підприємстваInternal marketing of an enterpriseOther