Сливка, Наталія ПетрівнаSlyvka, NataliiaГеворгян, Каріна ЛюдвигівнаHevorhian, KarinaГорицька, Олена ВікторівнаHorytska, Olena2025-01-102025-01-102021Сливка Н. П. Роль інтерактивних платформ у вивченні іноземних мов [Електронний ресурс] / Сливка Наталія Петрівна, Геворгян Каріна Людвигівна, Горицька Олена Вікторівна // Перспективи та інновації науки (Серія «Психологія», Серія «Педагогіка», Серія «Медицина») : електрон. наук. журн. / [редкол.: Жукова І. В. (голов. ред.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ, 2021. – № 5. – С. 572–582. – Назва з титул. екрану.2786-4952https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47846В статті розкрито роль інтерактивних платформ, виходячи із їх видової класифікації, у вивченні іноземних мов з позиції практичного підходу їх застосування. Встановлено, що останнім часом для вивчення іноземних мов все частіше застосовуються різні інтерактивні платформи, яким поступаються місцем традиційні методи вивчення іноземних мов. Визначено, що навчання із застосуванням інтерактивних технологій, зокрема інтерактивних платформ, у навчанні студентів – це спеціально обумовлена засада пізнавальної діяльності студентів, в основі якої лежить формування комфортних умов навчання для вивчення іноземних мов. З’ясовано, що на сьогодні для вивчення англійської мови широко використовуються такі інтерактивні платформи, як інтерактивна платформа LinguaLeo, інтерактивна платформа Duolingo, інтерактивна платформа LearnEnglish від British Council, інтерактивна платформа BBCLearning English, інтерактивна платформа Exam English, інтерактивна платформа Livemocha, інтерактивна платформа Bussu, інтерактивна платформа LyricsTraining, інтерактивна платформа Simpler, інтерактивна платформа Memrise тощо. Перевагами впровадження інтерактивних технологій у процес вивчення іноземних є: за умови регулярного використання користувач швидко опановує граматику, покращує лексику та вимову; в період навчання можна постійно вислідковувати рівень здобутих знань, вмінь та навичок; навчання проходить у вигляді гри, огляду відеоматеріалів, прослуховування аудіоматеріалів, спілкування із носіями мови; необмежена доступність до навчальних матеріалів. Визначено, що практичними особливостями інтерактивних платформ у процесі вивчення іноземних мов є: активність учасників (тобто викладачів та тих осіб, що прагнуть вивчити іноземні мови), зворотність зв’язку, креативність побудови навчального процесу, підвищення працездатності тих, що прагнуть вивчити іноземні мови тощо. The article reveals the role of interactive platforms, based on their species classification, in the study of foreign languages from the standpoint of a practical approach to their application. It has been established that in recent years various interactive platforms have been increasingly used for learning foreign languages, which are being replaced by traditional methods of learning foreign languages. It is determined that learning with the use of interactive technologies, in particular interactive platforms, in teaching students is a specially determined principle of students' cognitive activity, which is based on the formation of comfortable learning conditions for learning foreign languages. It has been found that interactive platforms such as LinguaLeo interactive platform, Duolingo interactive platform, British Council interactive platform LearnEnglish, BBC Learning interactive platform, BBC interactive platform, Exam English interactive platform, Livemocha interactive platform, interactive platform are widely used for learning English. Bussu, LyricsTraining interactive platform, Simpler interactive platform, Memrise interactive platform, etc. The advantages of introducing interactive technologies in the process of learning foreign languages are: with regular use, the user quickly masters grammar, improves vocabulary and pronunciation; during the training period you can constantly monitor the level of acquired knowledge, skills and abilities; training takes place in the form of games, video reviews, listening to audio materials, communication with native speakers; unlimited access to educational materials. It is determined that the practical features of interactive platforms in the process of learning foreign languages are: activity of participants (ie teachers and those seeking to learn foreign languages), feedback, creativity in building the learning process, improving the efficiency of those seeking to learn foreign languages and more.ukіноземна моваінтерактивні технологіїінтерактивні платформитрадиційні методи навчаннянавчальний процесforeign languageinteractive technologiesinteractive platformstraditional teaching methodseducational processРоль інтерактивних платформ у вивченні іноземних мовThe role of interactive platforms in the study of foreign languagesArticle378.147https://doi.org/10.52058/2786-4952-2021-5(5)-572-582