Данніков, Олег ВолодимировичДанников, Олег Владимирович2016-09-132016-09-132015Данніков О. В. Процес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності господарюючих суб’єктів на вітчизняному та глобальних товарних ринках / О. В. Данніков // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів : у 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: С. І. Дем’яненко (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – Вип. 34–35, ч. 1. – С. 197–208.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/19281Запропоновано концептуальні положення удосконалення маркетингового управління продажами у діяльності торгово-посередницьких підприємств, - в умовах турбулентного стану вітчизняного товарного ринку. Акцентується увага на проблемах збуту, як найсуттєвіших в умовах ринкових відносин, запропонований маркетинговий підхід аналізу управлінських рішень стратегічного планування діяльності підприємств відкриває нові можливості пошуку і реалізації резервів управління.The proposed conceptual provisions to improve the marketing of sales management in the activity trade and intermediary companies, in a turbulent state of the domestic commodity market. Focuses on the problems of marketing, as the most significant in conditions of market relations, the proposed marketing approach to the analysis of managerial decisions strategic planning of activity of the enterprises opens up new possibilities of identifying and implementing reserve management.Предложены концептуальные положения совершенствования маркетингового управления продажами в деятельности торгово–посреднических предприятий, в условиях турбулентного состояния отечественного товарного рынка. Акцентируется внимание на проблемах сбыта, как самых существенных в условиях рыночных отношений, предложенный маркетинговый подход анализа управленческих решений стратегического планирования деятельности предприятий открывает новые возможности поиска и реализации резервов управления.ukмаркетингове стратегічне управлінняканали розподілення та збутууправління продажемпланування продажупрогнозування продажуорганізація продажусистема продажу (збуту)учасники маркетингового каналукомерційні інтересизбутова політикаполітика дистрибуціїзбутовий потенціалпотенціал ринкупрогноз збутуторговий персоналінтелектуальний капіталторговельно-посередницькі підприємства (організації)стратегія продажуконкурентні перевагиmarketing strategic managementchannels of distribution and salesales managementplanning of salesprognostication of salesorganization of salessystem of salesparticipants of marketing channelcommercial interestssale policypolicy of distributionsale potentialmarket potentialprognosis of saleauction personnelintellectual capitalcommercial and intermediary company (organization)selling strategycompetitive edgesмаркетинговое стратегическое управлениеканалы распределения и сбыта, управление продажамипланирование продажпрогнозирование продажорганизация продажсистема продаж (сбыта)участники маркетингового каналакоммерческие интересысбытовая политикаполитика дистрибуциипотенциал сбытапотенциал рынкапрогноз сбытаторговый персоналинтеллектуальный капиталторгово-посреднические предприятия (организации)стратегия продажконкурентные преимуществаПроцес уточнення стратегічного напряму маркетингової діяльності господарюючих суб’єктів на вітчизняному та глобальних товарних ринкахArticle658 : 339.138 (075.8)