Черницька, Тетяна ВолодимирівнаГерасимчук, Яна АнатоліївнаHerasymchuk, Yana2025-06-062025-06-062024-02-14Герасимчук Я. А. Розвиток світового ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів : магістер. дипломна робота : 292, Міжнародні економічні відносини / Герасимчук Яна Анатоліївна ; наук. керівник Черницька Т. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки та менеджменту, Каф. європ. економіки і бізнесу. – Київ, 2024. – 93 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/50653Дипломна робота присвячена дослідженню розвитку світового ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів. У першому розділі розглядаються методологічні основи дослідження розвитку світового ринку туристичних послуг, зокрема вивчаються передумови становлення та етапи розвитку ринку, його структура та механізми функціонування, а також система чинників, що впливають на його розвиток. У другому розділі проводиться аналіз розвитку світового ринку туристичних послуг, охоплюючий сучасні тренди, конкурентне позиціонування гравців ринку та трансформацію під впливом глобальних викликів. У третьому розділі роботи розглядаються перспективи розвитку міжнародного туристичного бізнесу, включаючи прогнозування розвитку ринку, оцінку потенціалу вітчизняного туристичного бізнесу та пріоритетні напрями формування конкурентних позицій України на світовому ринку туристичних послуг. Результати дослідження можуть бути використані для розроблення стратегій та політик у сфері туризму. The thesis is dedicated to studying the development of the world tourism services market in the context of global challenges. The first chapter examines the methodological foundations of studying the development of the world tourism services market, including the prerequisites for its formation and stages of development, its structure and mechanisms of functioning, as well as the system of factors influencing its development. The second chapter conducts an analysis of the development of the world tourism services market, covering current trends, competitive positioning of market players, and transformation under the influence of global challenges. The third chapter of the thesis discusses the prospects for the development of international tourism business, including forecasting market development, assessing the potential of domestic tourism business, and priority directions for forming Ukraine's competitive positions in the world tourism services market. The research results can be used to develop strategies and policies in the field of tourism.ukтуристичні послугитуристичний риноктуристичний бізнесконкурентні позиціїглобальні викликисвітовий риноктуроператоритуризмtourist servicestourism markettourism businesscompetitive positionsglobal challengesglobal markettour operatorstourismРозвиток світового ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликівDevelopment of the global tourism services market in the context of global challengesOther