Черненко, Марк Олександрович2021-10-222021-10-222021-10Черненко М. Категорії цифрових технологій як маркетинових інструментів створення цінності [Електронний ресурс] / Марк Черненко // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф., м. Київ, 7–8 жовт. 2021 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» [та ін.] ; [редкол.: Федорченко А. В. та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 239–241. – Назва з титул. екрану.978-966-926-390-2https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/36738ukКатегорії цифрових технологій як маркетинових інструментів створення цінностіCategories of digital technologies as marketing tools for value creationКатегории цифровых технологий как маркетинговых инструментов создания ценностиArticle