Дуріхіна, Олена Володимирівна2012-05-102012-05-102011-05Дуріхіна О. В. Маркетинговий аналіз ринку машинобудівної галузі / О. В. Дуріхіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. : у 2 ч. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Вип. 26, ч. 1. – С. 235–246.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1542У статті розглянуто сучасний стан, проблеми та перспективи подальшого розвитку машинобудівної галузі України. Виявлено позитивні та негативні тенденції розвитку галузі.В статье рассмотрено современное состояние, проблемы и перспективы дальнейшего развития машиностроительной отрасли Украины. А также определены позитивные и негативные тенденции развития отрасли.ukМашинобудуваннямашинобудівне підприємстворинокпромислові підприємстваконкурентоспроможністькризовий стан підприємстваМашиностроениемашиностроительное предприятиерынокпромышленные предприятияконкурентоспособностькризисное состояние предприятияМаркетинговий аналіз ринку машинобудівної галузіArticle339.138:621