Дугіна, Світлана ІванівнаДугина, Светлана Ивановна2017-09-112017-09-112009Дугіна, С. І. Особливості маркетингової цінової політики на споживчому ринку / С. І. Дугіна // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 51–58.978-966-2699-66-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22064Ціноутворення займає одне з головних місць у маркетинговій діяльності підприємства. Перш за все підприємство повинне встановити, які переваги може дати його продукція майбутнім покупцям і оцінити ці переваги сумою, достатньою для покриття витрат на розробку, випуск та доведення продукції до кінцевого споживача. А далі, цей комплекс переваг, який наданий у товарі, має бути визнаний потенційним споживачем у якості ціннісного еквіваленту, з точки зору корисності товару, тієї грошової суми, яку йому пропонують заплатити. Тут мета маркетингу полягає в тому, щоб забезпечити таку комбінацію якості товару, його ціни та організації реклами, яка б надавала товару максимальну привабливість в очах споживача при збереженні встановленої кампанією норми прибутку.ukЦінацінова політикаціноутворенняцінова стратегіяуправління цінамиОсобливості маркетингової цінової політики на споживчому ринкуArticle338.53