Єранкін, Олександр ОлександровичErankin, Oleksandr2019-04-182019-04-182008-01-30Єранкін О. О. Формування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспект / О. О. Єранкін // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 175-186.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28083Стаття присвячена аналізу процесів капіталізації сільського господарства в Україні і консолідації виробництва в межах новостворених агропромислових формувань з точки зору землекористування. Зроблений аналіз взаємозв’язку зазначених процесів із процесами еволюції економічних і маркетингових процесів в АПК України та із формуванням ринкових відносин у земельних питаннях. Досліджено структурний склад власників агропромислових формувань та проаналізовані мотиви їх входження в агробізнес.ukглобалізаціямаркетингагробізнесагропромислові формуванняеволюція маркетингуконцепції маркетингукапіталізаціяФормування агропромислових формувань в Україні: глобалізаційний і маркетинговий аспектArticle338.43.01 (477)