Ткач, Вячеслав МихайловичЛяденко, Тетяна Володимирівна2016-06-232016-06-232009-06-25Ткач В. М. Організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства: сучасна сутність та цільові особливості / В. М. Ткач, Т. В. Ляденко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ: КНЕУ, 2009. – Вип. 22. – С. 249–259.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18770Розкрито питання, пов’язані з вирішенням науково-практичної проблеми розвитку наукових підходів щодо обґрунтування основних положень створення і практичної реалізації організаційно-економічного механізму маркетингу на промислових підприємствах, як спеціалізованої системи комплексного маркетингового управління: сформульовано узагальнене поняття «організаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства» та розкрито мету його застосування, як спеціалізованої системи управління підприємством.ukорганізаційно-економічний механізм маркетингупромислове підприємствомаркетингове управліннясутність механізму та його метаОрганізаційно-економічний механізм маркетингу промислового підприємства: сучасна сутність та цільові особливостіArticle658.8