Сметанюк, Т. Б.2014-06-302014-06-302012-05-24Сметанюк Т. Б. Маркетинговий моніторинг тенденцій і чинників розвитку ринку побутової техніки України / Т. Б. Сметанюк // Економіка та підприємництво : зб. наук. пр. молодих учених та аспірантів / М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана" ; відп. ред. С. І. Дем’яненко. – Київ : КНЕУ, 2012. – Вип. 28. – С. 185-191.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4145У статті здійснено апробацію теоретичних напрацювань у моніторинговому маркетинговому дослідженні ринку побутової техніки.In the article approbation of theoretical works is carried out in monitoring marketing research (domestic technique).В статье осуществлена апробация теоретических наработок в мониторинговом маркетинговом исследовании рынка бытовой техники.ukмоніторингринокмаркетингінформаційно-аналітичне забезпеченнярозвиток підприємстваmonitoringmarketmarketinginformation and analytical providingdevelopment of enterpriseмониторингрынокмаркетингинформационно-аналитическое обеспечениеразвитие предприятияМаркетинговий моніторинг тенденцій і чинників розвитку ринку побутової техніки УкраїниArticle65.014.1