Ліщинська, Вікторія Валеріївна2015-05-072015-05-072014Ліщинська В. В. Глокальна стратегія конкуренції / В. В. Ліщинська // Економіка підприємства: теорія і практика = Economy of enterprise: еheory and experience : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. конф., 10 жовт. 2014 р. / М-во освіти і науки України, Держ. ВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана" ; [редкол. Г. О. Швиданенко (відп. за вип.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2014. – С. 258-261.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/6747Визначено поняття «глокалізація» як нова парадигма міжнародного бізнесу і маркетингу. Визначено поняття «глокальна стратегія конкуренції», обґрунтовано актуальність її застосування глобальними компаніями.The article defines the concept of "glocalization" as a new paradigm in international business and marketing. The paper considers the concept of "glocal strategy", the urgency of its application by global companies.ukглокалізаціяглокальна стратегія конкуренціїглокальний маркетингglocalizationglocal competitive strategyglocal marketingГлокальна стратегія конкуренціїArticle005.21