Бутенко, НаталяКравченко, ВолодимирПащук, Лідія2014-11-202014-11-202012-03Бутенко Н. Міжнародному бізнесу – маркетингову підтримку / Наталя Бутенко, Володимир Кравченко, Лідія Пащук // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 2. – С. 10-13.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5297Кафедра міжнародної економіки економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка за сприяння Української спілки промисловців та підприємців, Української Асоціації Маркетингу та Всеукраїнської спілки вчених-економістів 15 березня 2012 року провела Міжнародну науково-практичну конференцію «Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації».ukМіжнародному бізнесу – маркетингову підтримкуArticle