Поповиченко, Ганна СергіївнаPopovychenko, Hanna2024-12-262024-12-262024-11-01Поповиченко Г. Стан маркетингу в аграрній сфері України [Електронний ресурс] / Ганна Поповиченко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 278–279. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47556Особливою рисою аграрного маркетингу є невідповідність циклів виробництва, робочого періоду та періоду споживання, що значною мірою визначається сезонністю в агровиробництві. Це і є ключовою відмінністю аграрного маркетингу від інших сфер. Ефективна маркетингова діяльність у сільському господарстві України є важливим чинником розвитку. Сезонність виробництва та нерозвинена інфраструктура ринку ускладнюють роботу аграрних підприємств. Через малий масштаб виробництва та ціновий диспаритет багато господарств є збитковими. A distinctive feature of agricultural marketing is the mismatch between production cycles, work periods, and consumption periods, largely determined by seasonality in agriculture. This sets agricultural marketing apart from other sectors. Effective marketing activities in Ukraine’s agricultural sector are a key factor for development. The seasonality of production and the underdeveloped market infrastructure complicate the operations of agricultural enterprises. Due to small-scale production and price disparity, many farms are unprofitable.ukмаркетингаграрний ринокагровиробництвосільськогосподарська продукціяmarketingagricultural marketagricultural productionagricultural productsСтан маркетингу в аграрній сфері УкраїниThe state of marketing in Ukraine's agricultural sectorArticle339.138