Гончарова, І. І.Honcharova, I.Гончарова, И. И.2016-11-042016-11-042006-12-04Гончарова І. І. Дослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послуг / І. І. Гончарова // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2006. – Спец. вип.: Маркетинг: теорія і практика : у 2 т. – Т. 1. – С. 359-368.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/20028Висвітлюються проблеми впровадження сучасних методів і прийомів, які забезпечують адекватне задоволення потреб людини, соціальних груп з урахуванням ефективного використання наявних ресурсів.ukлояльністьспоживачіцінністьДослідження маркетингових інструментів формування контингенту лояльних клієнтів у сфері послугArticle658.8.167.1