Єранкін, Олександр ОлександровичYerankin, OleksandrЕранкин, Александр Александрович2024-07-242024-07-242024-04-17Єранкін О. О. Формування маркетингових орієнтирів в агробізнесі України в умовах повномасштабної війни [Електронний ресурс] / Єранкін Олександр Олександрович // АГРОБІЗНЕС 2024: відповіді на нові виклики : зб. матеріалів Всеукр. наук. конф., м. Київ, 17 квіт. 2024 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [оргком.: Рєпіна І. М. (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 55–58. – Назва з титул. екрану.978-966-926-481-7https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45346Запропоновано переглянути та захистити традиційні погляди на базові принципи формування маркетингових орієнтирів в агробізнесі України в умовах військової агресії та у поствоєнний період. Розглянуто практичний кейс порушення базових принципів ринкової економіки під час так званої «польської кризи на кордоні».ukмаркетингагробізнесмаркетингові стратегіїмаркетингові орієнтирипринципи формування стратегійринкова економікаФормування маркетингових орієнтирів в агробізнесі України в умовах повномасштабної війниArticle338.43:339.138