Кицак, Тарас ГригоровичОсика, Ірина ЛеонідівнаOsyka, Iryna2024-09-052024-09-052023-12-18Осика І. Л. Соціально відповідальна взаємодія компанії зі стейкхолдерами : магістер. диплом. робота : 073, Менеджмент / Осика Ірина Леонідівна ; наук. керівник Кицак Т. Г. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т упр. персоналом, соціології та психології, Каф. соціоекон. та упр. персоналом. – Київ, 2023. – 127 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/45862Соціально відповідальна взаємодія компанії зі стейкхолдерами є стратегічним підходом до управління бізнесом, орієнтованим на врахування та задоволення потреб різноманітних зацікавлених сторін. Цей процес передбачає активне включення компанії в діалог із співробітниками, клієнтами, інвесторами, громадами та іншими зацікавленими групами з метою врахування їхніх очікувань та потреб у процесі управління та прийняття стратегічних рішень. Цей підхід необхідний для того, щоб компанія забезпечувала сталість та етичність своєї діяльності, а також мала позитивний соціальний вплив на оточуюче середовище. Соціально відповідальна взаємодія допомагає збалансувати економічні та соціальні цілі компанії, сприяє створенню позитивного іміджу та взаємодії з різноманітними стейкхолдерами. Характеристика цього процесу визначається постійним аналізом взаємовідносин та взаємодії компанії зі своїми стейкхолдерами, врахуванням їхніх потреб, думок та впливу на прийняття рішень. Суттєвими елементами є відкритий діалог, транспарентність, адаптація до змін в соціальному та економічному середовищі. Ефективність соціально відповідальної взаємодії визначається досягненням збалансованого підходу, що враховує інтереси всіх стейкхолдерів, забезпечуючи при цьому сталість та процвітання компанії. The company's socially responsible interaction with stakeholders is a strategic approach to business management, focused on taking into account and meeting the needs of various stakeholders. This process involves actively engaging the company in dialogue with employees, customers, investors, communities and other interested groups in order to take into account their expectations and needs in the process of management and strategic decision-making. This approach is necessary for the company to ensure the sustainability and ethics of its activities, as well as to have a positive social impact on the surrounding environment. Socially responsible interaction helps to balance the economic and social goals of the company, contributes to the creation of a positive image and interaction with various stakeholders. The characteristics of this process are determined by the constant analysis of the company's relationships and interaction with its stakeholders, taking into account their needs, opinions and influence on decision-making. Essential elements are open dialogue, transparency, adaptation to changes in the social and economic environment. The effectiveness of socially responsible interaction is determined by achieving a balanced approach that takes into account the interests of all stakeholders, while ensuring the sustainability and prosperity of the company.uk-UAсоціальна відповідальністьстейкхолдеривзаємодіякорпоративна політикапрактикистратегіїудосконаленняpwc Українасталістьефективністьсоціальна взаємодіяпартнерствоконкурентоспроможністьсталість бізнесурекомендаціїукраїнський бізнессоціальний впливсталий розвитокsocial responsibilitystakeholdersinteractioncorporate policypracticesstrategiesimprovementpwc ukrainesustainabilityefficiencysocial interactionpartnershipcompetitivenessbusiness sustainabilityrecommendationsUkrainian businesssocial impactsustainable developmentСоціально відповідальна взаємодія компанії зі стейкхолдерамиSocially responsible interaction of the company with stakeholdersOther