Сержук, А. В.Шлінчак, І. В.2014-06-262014-06-262013-08-09Сержук А. В. Соціальні проекти в комунікаційній діяльності підприємства / А. В. Сержук, І. В. Шлінчак // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – Вип. 30. – С. 509–515.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4078У статті розглянуто значення соціальних проектів як складової комунікаційної діяльності вітчизняних підприємств, а також їх роль у забезпеченні соціальної відповідальності організації.The paper is considered the value of social projects as one of instruments of a communication activity of domestic enterprises, and his role in providing of social responsibility of organization.В статье рассмотрено значение социальных проектов как составляющей коммуникационной деятельности отечественных предприятий, а также их роль в обеспечении социальной ответственности организации.ukкомунікаціїсоціальний проектмаркетингсуспільствосоціальна відповідальністьcommunicationssocial projectmarketingsocietysocial responsibilityкоммуникациисоциальные проектымаркетингобществосоциальная ответственностьСоціальні проекти в комунікаційній діяльності підприємстваArticle658.821