Мамушев, ВладиславMamushev, VladyslavБарабась, Дмитро ОлександровичBarabas, Dmytro2025-07-092025-07-092025-03-28Мамушев В. Маркетингові стратегії бізнес-організацій в умовах цифрової трансформації [Електронний ресурс] / Владислав Мамушев, Дмитро Барабась // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів X Міжнар. наук.-практ. конф., 28 берез. 2025 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2025. – С. 362–365.– Назва з титул. екрану.978-966-926-552-4https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/51151В доповіді розглянуто підходи різних авторів до визначення маркетингової стратегії. Узагальнено сучасні маркетингові стратегії бізнес-організацій, більшість з яких орієнтовано на умови цифрової трансформації діяльності. Охарактеризовано зміст таких стратегій, застосовуваний в їх межах інструментарій, переваги та приклади імплементації. The report considers the approaches of various authors to the definition of marketing strategy. The modern marketing strategies of business organizations are summarized, most of which are oriented towards the conditions of digital transformation of activities. The content of such strategies, tools used within them, advantages and implementation examples are described.ukмаркетингова стратегіяцифрова трансформаціяцифрова економікаmarketing strategydigital transformationdigital economyМаркетингові стратегії бізнес-організацій в умовах цифрової трансформаціїMarketing strategies of business organizations in digital transformation conditionsArticle