Ковальчук, СвітланаСлободян, Інна2014-06-272014-06-272010Ковальчук С. Кулхантинг: маркетингові дослідження нових трендів / Світлана Ковальчук, Інна Слободян // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. – С. 57-59.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4109У статті розглянуті особливості найсучаснішої течії в маркетингу – кулхантингу. Відображено результати досліджень кулхантингових агенцій у визначенні головних напрямів розвитку на найближчі роки.The following article outlines peculiarities of coolhunting – the most up-to-date marketing trend. The results of the trendwatchers agencie's researches on determining the principal tendencies of the nearest years are presented too.ukкулхантингмаркетингові дослідженнятрендтенденціїкулхантингові агенціїcoolhuntingmarketing researchestrendtendenciescoolhunting agenciesКулхантинг: маркетингові дослідження нових трендівArticle659.44