Олефіренко, Вікторія ВолодимирівнаНарольська, Оксана АндріївнаNarolska, Oksana2025-01-272025-01-272024-06-13Нарольська О. А. Соціально-відповідальний маркетинг у міжнародній діяльності компаній : бакалавр. диплом. робота : 051, Економіка / Нарольська Оксана Андріївна ; наук. керівник Олефіренко В. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнародної економіки і менеджменту, Каф. міжнародної торгівлі і маркетингу. – Київ, 2024. –107 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48269Дипломна робота розглядає теоретичні основи та практичні аспекти його застосування в міжнародному бізнесі. У першому розділі досліджується сутність, принципи, форми і методи соціально-відповідального маркетингу, а також його роль у міжнародній діяльності компаній. Другий розділ аналізує сучасні тенденції, практичний досвід міжнародних компаній, таких як «Oracle та tentree», і вітчизняних компаній, зокрема «МХУ» та «Нова поташ». Робота висвітлює проблеми і перспективи розвитку соціально-відповідального маркетингу, підкреслюючи його значення для конкурентоспроможності та іміджу компаній на глобальному ринку. The thesis examines the theoretical foundations and practical aspects of its application in international business. The first chapter examines the essence, principles, forms and methods of socially responsible marketing, as well as its role in the international activities of companies. The second section analyzes current trends, practical experience of international companies, such as «Oracle and tentree», and domestic companies, such as «MHP» and «Nova Poshta». The work highlights the problems and prospects of socially responsible marketing, emphasizing its importance for the competitiveness and image of companies in the global market.uk-UAсоціально-відповідальний маркетингсталий розвитокетичне споживаннявідповідальністьвплив на довкіллярепутаціяправа людиниsocially responsible marketingsustainable developmentethical consumptionresponsibilityenvironmental impactreputationhuman rightsСоціально-відповідальний маркетинг у міжнародній діяльності компанійSocially responsible marketing in the international activities of companiesOther