Размус, ВікторСлободяник, ОленаНуцковський, Богуслав2014-11-102014-11-102011-01Размус В. Особистість брендів найбільших мобільних операторів в Україні / Віктор Размус, Олена Слободяник, Богуслав Нуцковський // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 1. – С. 66-70.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5195Позиціювання торгової марки у свідомості споживачів стає що разу важчим завданням для спеціалістів із маркетингових комунікацій. Велика кількість схожих за якісними показниками брендів спричинює те, що інколи єдиним, що різнить ці марки, є риси особистості, які асоціюються з тим чи іншим брендом. Одним із ринків, який значно розвинувся за останні роки, є ринок мобільного зв'язку. Разом із розвитком технологій з'явилася потреба і в умілому творенні брендів. Отже, ця стаття має на меті проаналізувати, як українські споживачі сприймають три найбільші торгові марки мобільного зв'язку в Україні.ukімідж брендyособистість брендуасоціації з брендамиперсоніфікаціяКиївстарМТСLifeОсобистість брендів найбільших мобільних операторів в УкраїніArticle339.138