Бондар, Микола ІвановичBondar, MykolaБондарь, Николай ИвановичЄршова, Наталя Юріївна2018-11-262018-11-262017Бондар М. І. Методичний підхід до формування ціни на інноваційний продукт на основі інформації стратегічного управлінського обліку / Бондар М. І., Єршова Н. Ю. // Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Економіка : зб. наук. пр. / Ужгород. нац. ун-т ; [редкол.: В. П. Мікловда (голов. ред.) та ін.]. – Ужгород : УжНУ, 2017. – Вип. 2. – С. 291–298.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/26437У статті запропонований методичний підхід до формування ціни на інноваційний продукт на основі інформації стратегічного управлінського обліку. На прикладі наведено послідовність і алгоритм ціноутворення експертним методом. Результати розрахунку параметричної ціни нового продукту дозволяють зробити висновки щодо окупності витрат на його розробку і/або впровадження (за прийнятний термін), забезпечення необхідної норми прибутковості та ін.ukцінаінформація стратегічного управлінського облікупараметричний методінтегральний показник інноваційності продуктуМетодичний підхід до формування ціни на інноваційний продукт на основі інформації стратегічного управлінського облікуArticle303.433.2(338.5:657)