Студінський, Володимир АркадійовичСтудинский, Владимир Аркадьевич2015-12-162015-12-162007-02Студінський В. А. Актуальні питання формування маркетингової стратегії вищого навчального закладу / В. А. Студінський // Теоретичні та практичні підходи до впровадження нового покоління освітньо-професійних програм і навчальних планів підготовки фахівців: шляхи розвитку : зб. матеріалів наук.-метод. конф., 6–8 лют. 2007 р. : в 2 ч. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. М. Колот та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2007. – Ч. І. – С. 490–491.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/12152ukАктуальні питання формування маркетингової стратегії вищого навчального закладуArticle