Федірко, Олександр АнатолійовичПодрез, Юлія ВолодимирівнаPodrez, Yuliia2025-06-102025-06-102024-02-15Подрез Ю. В. Стратегія позиціонування «Volkswagen AG» на міжнародному ринку : магістер. дипломна робота : 292, Міжнародні економічні відносини / Подрез Юлія Володимирівна ; наук. керівник Федірко О. А. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т міжнар. економіки та менеджменту, Каф. європ. економіки і бізнесу. – Київ, 2024. – 90 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/50765Дипломна робота аналізує стратегію позиціонування «Volkswagen AG» на міжнародному ринку, звертаючи увагу на глобальні тенденції та особливості автомобільної індустрії. Роль стратегії у конкурентній боротьбі та її вплив на стабільність компанії розглядаються докладно, враховуючи сучасні виклики і можливості. Аналізується також вплив цифрової трансформації та зеленої енергетики на стратегію «Volkswagen AG», та як компанія адаптується до вимог цифрової економіки та розвитку екологічно чистих технологій. The thesis is dedicated to analyzing the theoretical and practical aspects of the positioning strategy of «Volkswagen AG» in the international market. Key determinants of the company's positioning are considered, taking into account global trends and peculiarities of the automotive industry. The role of strategy in international market competition and its impact on the stability and success of «Volkswagen AG» are thoroughly examined, along with contemporary challenges and opportunities arising for the company amidst geopolitical and economic changes. Additionally, the prospects and risks of development for «Volkswagen AG» in the international market are discussed, considering innovative approaches and the demands of modern consumers.ukстратегія позиціюванняміжнародний ринокавтомобільна промисловістьефективність стратегіїконкурентоспроможністьринкові показникиpositioning strategyinternational marketautomotive industrystrategy effectivenesscompetitivenessmarket indicatorsСтратегія позиціонування «Volkswagen AG» на міжнародному ринкуStrategy of positioning «Volkswagen AG» on the international market