Єранкін, Олександр ОлександровичErankin, OleksandrЕранкин, Александр Александрович2019-04-182019-04-182008Єранкін О. О. Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми / О. О. Єранкін // Економіка та держава. – 2008. – № 8. – С. 30–33.2306-6806https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/28080Стаття присвячена узагальненню сучасних поглядів на перспективи подальшої еволюції маркетингу. Вказано на проблеми сучасного маркетингу та об"єктивні причини, що їх породжують.n article is dedicated to generalization of modern view on the prospects of further marketing evolution. It is indicated on problems of the modern marketing and objective reasons that continue them.ukПроблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигмиArticle338.43.01 (477)