Вовчанська, О. М.Іванова, Л. О.2023-05-302023-05-302023-03Вовчанська О. М. Сучасні трансформації маркетингу в туризмі: клієнтський досвід [Електронний ресурс] / Вовчанська О. М., Іванова Л. О. // Туризм в Україні: виклики та відновлення : зб. матеріалів Міжнар. турист. форуму, 21–22 берез. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 88–90. – Назва з титул. екрану.978-966-926-440-4https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/40253Розглянуто сутність клієнтського досвіду в туризмі. Охарактеризовано різноманітні способи покращання взаємодії з клієнтами. Доведено, що клієнтський досвід є одним із найважливіших чинників для отримання туристичним підприємством конкурентних переваг.ukтуризммаркетингова діяльністьклієнтський досвідконкурентні перевагивзаємодія з клієнтамиСучасні трансформації маркетингу в туризмі: клієнтський досвідArticle