Олексюк, Олексій ІвановичOleksiyk, Oleksiy2014-07-042014-07-042009Олексюк О. «Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод України / Олексій Олексюк // Маркетинг в Україні. – 2009. – № 2. – С. 17–22.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4323У роботі представлений аналіз сучасного стану та тенденцій розвитку ринку мінерально!столових вод України з позицій конкурентної боротьби різних компаній, реалізований підхід до сегментації ринку на основі позицій окремих брендів, виділений найкращий досвід управління брендом мінерально-столових вод, зроблені аналітичні узагальнення щодо можливостей його використання. Робота буде корисна маркетологам та аналітикам, що спеціалізуються на дослідженнях ринку мінерально-столових вод України, спеціалістам зі стратегічного планування та брендінгу.ukбрендцінність для споживачасегмент ринкулояльністьмісткість ринку«Невагоме багатство» ринку мінерально-столових вод УкраїниArticle