Федорченко, Андрій ВасильовичFedorchenko, AndriiФедорченко, Андрей Васильевич2020-07-142020-07-142009Федорченко А. В. Головні принципи застосування теорії систем у дослідженнях складних економічних систем маркетингового типу / А. В. Федорченко // Економічний вісник Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут» : зб. наук. пр. / Нац. техніч. ун-т України «КПІ ім. І. Сікорського» ; [редкол.: О. А. Гавриш (голов. ред.) та ін.]. – Київ : НПУ «КПІ ім. І. Сікорського», 2009. – Вип. 6. – С. 317–324.2307-5651https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/33529Присвячено дослідженню питань застосування теорії систем у дослідженнях сучасних складних економічних систем з позицій посилення маркетингової теорії та практики управління ними в умовах ринку.ukсистематеорія системсистемний підхідпроцесуправлінняієрархіямаркетингзовнішнє середовищеГоловні принципи застосування теорії систем у дослідженнях складних економічних систем маркетингового типуArticle658.101.54