Газуда, Михайло ВасильовичГазуда, Сергій МихайловичБілей, Євгеній Володимирович2023-08-242023-08-242023-04-19Газуда М. В. Концептуальні підходи до формування інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу [Електронний ресурс] / Газуда Михайло Васильович, Газуда Сергій Михайлович, Білей Євгеній Володимирович // АГРОБІЗНЕС 2023: рік в умовах воєнного стану : зб. Всеукр. наук. конф., м. Київ, 19 квіт. 2023 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [оргком.: Рєпіна І. М. (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2023. – С. 52–54. – Назва з титул. екрану.978-966-926-452-7https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/40769Окреслено необхідність формування концептуальних підходів до впровадження інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесу згідно сучасних вимог аграрного господарювання. Відмічено, що задіяння сучасних методів і комунікаційних можливостей в онлайн-середовищі розширює можливості просування агропродовольчої продукції на споживчий ринок забезпечуючи його потреби, формуючи імідж суб’єктів правовідносин у сфері агробізнесу, окреслюючи конкурентні переваги відповідно до виробників аналогічної продукції.ukінтерактивний маркетингаграрне господарюваннясфера аграрного бізнесуонлайн-середовищеспоживчий ринокКонцептуальні підходи до формування інтерактивного маркетингу у сфері агробізнесуArticle