Євдокимова, Ніна МиколаївнаYevdokymova, NinaЕвдокимова, Нина НиколаевнаКотенок, Андрій ГригоровичKotenok, AndriiКотенок, Андрей ГригорьевичКотенок, Дарія МихайлівнаKotenok, DariiaКотенок, Дария Михайловна2021-03-312021-03-312020Евдокимова Н. В пошуках нових пояснювальних моделей поведінки споживача / Н. Евдокимова, А. Котенок, Д. Котенок // Paradigm of knowledge. – 2020. – Т. 3, № 41. – P. 5–31.2520-7474https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/35710Використані пояснювальні можливості теоретичної економіки для поведінки сучасного споживача та її змін впродовж пандемії COVID-19. Виявлені трансформації потреб та пріоритетів споживачів на основі статистичних спостережень структурних змін у витратах вітчизняних домогосподарств. Ідентифіковані системні зміни у поведінці споживачів за умови введення карантинних обмежень та сформовані припущення про зміну моделі споживання. Explanatory possibilities of theoretical economics for the behavior of the modern consumer and its changes during the COVID-19 pandemic are used. Transformations of needs and priorities of consumers are revealed on the basis of statistical observations of structural changes in expenses of domestic households. Systemic changes in consumer behavior under the introduction of quarantine restrictions have been identified and assumptions have been made about changing the consumption model. Использованы объяснительные возможности теоретической экономики для поведения современного потребителя и его изменений в течение пандемии COVID-19. Обнаруженные трансформации потребностей и приоритетов потребителей на основе статистических наблюдений структурных изменений в расходах отечественных домохозяйств. Идентифицированы системные изменения в поведении потребителей при условии введения карантина и сформированы предположение об изменении модели потребления.ukповедінка споживачакарантинні обмеженнямодель споживанняструктура витрат домогосподарств Україниconsumer behaviorquarantine restrictionsconsumption modelexpenditure structure of Ukrainian householdsповедение потребителякарантинмодель потребленияструктура расходов домохозяйств УкраиныВ пошуках нових пояснювальних моделей поведінки споживачаIn search of new explanatory models of consumer behaviorВ поисках новых пояснительных моделей потребительского поведенияArticle330.1.330.4.338.1