Гужва, Володимир МихайловичHuzhva, Volodymyr2025-07-072025-07-072025-03-28Гужва В. Графи знань в цифровій трансформації академічних установ: технологічні аспекти [Електронний ресурс] / Володимир Гужва // Інноваційне підприємництво: стан та перспективи розвитку : зб. матеріалів X Міжнар. наук.-практ. конф., 28 берез. 2025 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана [та ін.] ; [оргком.: Рєпіна І. М. (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2025. – С. 274–278.– Назва з титул. екрану.978-966-926-552-4https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/51124Розглянуто графи знань як інструмент цифрової трансформації академічних установ. Окреслено основні виклики, пов'язані з управлінням знаннями, та технологічні аспекти створення і використання графів знань. Визначено ключові характеристики, застосування в різних сферах, а також роль у персоналізації навчання. Підкреслюється важливість інтеграції даних і автоматизації процесів для підвищення якості освіти та досліджень. Knowledge graphs are considered as a tool for the digital transformation of academic institutions. The main challenges related to knowledge management and the technological aspects of creating and using knowledge graphs are outlined. Key characteristics, applications in various fields, and the role of personalization in education are identified. The importance of data integration and process automation for enhancing the quality of education and research is emphasized.ukграфи знаньцифрова трансформаціяакадемічні установиуправління знаннямитехнологічні аспектиknowledge graphsdigital transformationacademic institutionsknowledge managementtechnological aspectsГрафи знань в цифровій трансформації академічних установ: технологічні аспектиKnowledge graphs in the digital transformation of academic institutions: technological aspectsArticle