Зозульов, Олександр ВікторовичЦарьова, Тетяна2014-06-262014-06-262013Зозульов О. Аti-технологія динамічного таргетування / Олександр Зозульов, Тетяна Царьова // Маркетинг в Україні. – 2013. – № 4. – С. 50–59.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4097В статті пропонується новий підхід до таргетування, в межах якого ринок збуту визначається як точка перетину зрілості виробничої технології, зрілості товару та зрілості споживача, враховуючи динаміку їх розвитку.The article contains a new approach to targeting, according to which a potential market is determined as the point of intersection of production technology’s mature, good’s mature and mature of consumer, including their progress as well.В статье предлагается новый подход к таргетированию, в рамках которого рынок сбыта определяется как точка пересечения трех составляющих: зрелости производственной технологии, зрелости товара и зрелости потребителя, с учетом динамики их развития.ukАti-технологія динамічного таргетуванняArticle