Крилова, Валентина Гаврилівна2015-07-062015-07-062015-03-05Крилова В. Г. Методи інтерактивного вивчення іноземних мов як засіб формування мовної компетенції студентів економічних ВНЗ / В. Г. Крилова // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 313–318.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8375У статті зроблена спроба проаналізувати використання передових формі методів, які застосовують викладачі іноземних мов КНЕУ з наближення до євростандартів щодо формування мовних компетенцій студенті в у навчальному процесі.The article attempts to analyze the advanced forms and methods that are used by foreign language teachers in KNEU to approximate the European standards and to formation speaking skills of the students during the academic process.В статье сделана попытка проанализировать использование передовых форм и методов, которые применяют преподаватели иностранных языков КНЭУ по приближению к евростандартам относительно формирования речевых компетенций студентов в учебном процессе.ukінноваційний процесєвростандарткомунікативний методінтерактивний методмовна компетенціятелекомунікаційні мережімультимедійні матеріаливзаємодіяіндивідуальні особливостііnnovations in foreign languages learning processEuropean standardscommunicative methodlanguage competenceinteractive method of telecommunicationnetwork multimedia, culture of communicationindividual characteristicsинновационный процессевростандарткоммуникативный методинтерактивный методязыковая компетенциятелекоммуникационные сетимультимедийные материалывзаимодействиеиндивидуальные особенностиМетоди інтерактивного вивчення іноземних мов як засіб формування мовної компетенції студентів економічних ВНЗArticle811.111:378.147