Бойчук, І. В.2017-09-122017-09-122009Бойчук І. В. Світовий досвід використання стратегічного маркетингу в діяльності підприємств / І. В. Бойчук // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [відп. ред. О. О. Бєляєв]. – Київ : КНЕУ, 2009. – Спец. вип.: Маркетинг в Україні: теорія і практика. – С. 235–245.978-966-483-269-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/22086У послідовному хронологічному порядку розглянуто основні етапи та характерні особливості використання стратегічного маркетингу фірмами.ukстратегічний маркетингстратегіястратегічна поведінкастратегічний вибірстратегічні принципистратегічні підходиСвітовий досвід використання стратегічного маркетингу в діяльності підприємствArticle658.0+339.138