Королюк, Тетяна ОлександрівнаКовпак, Андрій МиколайовичKovpak, Andrii2024-05-132024-05-132023-12-14Ковпак А. М. Управління якістю надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування : магістер. диплом. робота : 281, Публічне управління та адміністрування / Ковпак Андрій Миколайович ; наук. керівник Королюк Т. О. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т економіки та управління, Каф.національної економіки та публічного управління – Київ, 2023. – 86 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/44193Метою дослідження є аналіз управління якістю надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування (на прикладі Деражнянської міської ради) та обгрунтування напрямів його удосконалення з метою підвищення якості обслуговування громадян. У роботі розкрито зміст та ознаки адміністративних послуг, підходи до класифікації та роль у забезпеченні реалізації прав громадян; здійснено аналіз організаційно-правового забезпечення управління якістю надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування в Україні; обґрунтовано методичні підходи до оцінювання якості надання адміністративних послуг; дано оцінку якості надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування (на прикладі ВНАП апарату виконавчого комітету Деражнянської міської ради), визначити проблеми та причини, що їх обумовлюють; здійснено аналіз управління якістю надання адміністративних послуг (на прикладі Деражнянської міської ради); проаналізовано зарубіжний досвід управління якістю надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування; обґрунтувано напрями модернізації системи управління якістю надання адміністративних послуг ВНАП апарату виконавчого комітету Деражнянської міської ради в умовах євроінтеграції; визначено стратегічні пріоритети управління якістю надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядування в Україні. The purpose of the study is to analyze the management of the quality of the provision of administrative services by local self-government bodies (on the example of the Derazhnyan City Council) and to substantiate the directions for its improvement in order to improve the quality of service to citizens. The work reveals the content and features of administrative services, approaches to classification and role in ensuring the realization of citizens' rights; an analysis of the organizational and legal provision of management of the quality of the provision of administrative services by local self-government bodies in Ukraine was carried out; methodical approaches to the assessment of the quality of the provision of administrative services are substantiated; an assessment of the quality of the provision of administrative services by local self-government bodies is given (on the example of the VNAP apparatus of the executive committee of the Derazhnya City Council), to identify the problems and their causes; an analysis of the management of the quality of the provision of administrative services was carried out (on the example of the Derazhnyan City Council); the foreign experience of managing the quality of the provision of administrative services by local self-government bodies was analyzed; the directions of modernization of the quality management system for the provision of administrative services of the VNAP of the executive committee apparatus of the Derazhnya City Council in the conditions of European integration are substantiated; the strategic priorities of the management of the quality of the provision of administrative services by local self-government bodies in Ukraine are determined.ukуправління якістюадміністративні послугиоргани місцевого самоврядуванняцентр надання адміністративних послугISO 9001:2015«цифрові технологіїquality managementadministrative serviceslocal self-government bodiesadministrative service provision centerdigital technologiesУправління якістю надання адміністративних послуг органами місцевого самоврядуванняManagement of the quality of provision of administrative services by local self-government bodiesOther