Шевчук, Наталія ВалентинівнаShevchuk, Nataliia2014-07-082014-07-082013-04-22Шевчук Н. В. Стратегічні аспекти управління формуванням вартості підприємства / Н. В. Шевчук // Стратегія економічного розвитку України : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана», Укр. Союз промисловців і підприємців, Ін-т світ. екон. і міжнар. відносин НАНУ ; [редкол.: А. П. Наливайко (голов. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2013. – № 32. – С. 17–23.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/4430На основі систематизації основних результатів дослідження авторських моделей управління формуванням вартості визначено особливості та напрямки розвитку даної проблематики з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнес-середовища господарювання та новітніх теорії, що розвиваються у суміжних сферах економічних досліджень.By systematizing the main results of the study of copyright management models cost formation the features and directions of development of this problem are defined; the article gives the light of the current trends in the development of an environment management and new theories that are developed in the related fields of economic research.На основе систематизации основных результатов исследования авторских моделей управления формированием стоимости определены особенности и направления развития данной проблематики с учетом современных тенденций развития внешней среды хозяйствования и новых теорий, которые развиваются в смежных сферах экономических исследований.ukформування вартостізацікавлені особибізнес-модельцінність для стейкхолдерівforming valuestakeholdersbusiness modelvalue for stakeholdersформирование стоимостизаинтересованные лицабизнес-модельценность для стейкхолдеровСтратегічні аспекти управління формуванням вартості підприємстваArticle330.138.8