Палесіка, Ірина Володимирівна2015-07-072015-07-072015-03-05Палесіка І. В. Формування навичок письма шляхом використання новітніх інформаційних технологій на середньому етапі навчання англійської мови / І. В. Палесіка // Лінгвокультурний дискурс у парадигмі професійної освіти : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 5 берез. 2015 р. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т імені Вадима Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2015. – С. 601–609.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/8416У статті розглянуто способи формування писемних навичок учнів засобами інформаційно-комунікативних технологій. Проаналізовано досвід з питання, подано практичні поради щодо використання мультимедіа та засобів мережі Інтернет для вдосконалення та інтенсифікації навчання письма на різних етапах вивчення іноземної мови.The article deals with the means of developing students’ writing skills by using information and communication technologies. The article gives the analyses of modern approaches in teaching writing and gives advice in the field of using ICT (multimedia, the Internet and educational software) for improving students’ writing skills in different stages of foreign language learning.В статье рассмотрены способы формирования письменных навыков учащихся средствами информационно-коммуникативных технологий. В статье проанализирован опыт по этому вопросу, представлены практические советы по использованию мультимедиа и средств сети Интернет для совершенствования и интенсификации обучения письму на разных этапах изучения иностранного языка.ukписьмописемне мовленняетапи вивчення іноземної мовимультимедіаІнтернетпрограмне забезпеченняінформаційно-комунікативні технологіїwritingwriting skillscommunicationstages of learning foreign languagesmultimediaInternetsoftwareICTписьмописьменная речьэтапы изучения иностранного языкамультимедиаИнтернетпрограммное обеспечениеинформационнокоммуникативные технологииФормування навичок письма шляхом використання новітніх інформаційних технологій на середньому етапі навчання англійської мовиArticle37;091.3-057.87:811.111’271:004