Шевченко, Ольга ВалеріївнаТкачук, Вероніка МаксимівнаTkachuk, Veronika2025-01-202025-01-202024Ткачук В. М. Маркетингова цінова політика торговельного підприємства : бакалавр. диплом. робота : 075, Маркетинг / Ткачук Вероніка Максимівна ; наук. керівник Шевченко О. В. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Ф-т маркетингу, Каф. маркетингу ім. А. Ф. Павленка. – Київ, 2024. – 108 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/48079В роботі розглянуто основні концепції антикризового маркетингу та їх роль у забезпеченні стійкості підприємства в умовах кризи. Досліджено структуру та організацію системи антикризового управління в ТОВ «СІЛЬПО-ФУД». Розроблено пропозиції щодо вдосконалення маркетингових інструментів, які використовує підприємство для протидії кризовим явищам. The paper examines the main concepts of anti-crisis marketing and their role in ensuring the stability of the enterprise in crisis conditions. The structure and organization of the anti-crisis management system at «SILPO-FOOD» LLC was studied. Proposals for improving the marketing tools used by the enterprise to combat crisis phenomena have been developed.uk-UAантикризовий маркетингцінова стратегіяантикризова цінова політикастратегії ціноутворенняцінові ризикицінова гнучкістьanti-crisis marketingprice strategyanti-crisis price policypricing strategiesprice risksprice flexibilityМаркетингова цінова політика торговельного підприємстваMarketing price policy of a trading companyOther