Жукова, Ліліана ЛеонідівнаZhukova, LilianaМуравецький, Святослав АркадійовичMuravetskyi, Sviatoslav2022-10-072022-10-072021-11-10Жукова Л. Мета-когнітивні моделі навчання як нова форма інтелектуальних активів організації у VUCA-світі [Електронний ресурс] / Жукова Ліліана, Муравецький Святослав // Стратегія бізнес-організації в умовах невизначеності : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ, 10 листоп. 2021 р. / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [орг. ком.: М. Сагайдак (голова) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2021. – C. 245–248. – Назва з титул. екрану.978-966-926-392-6https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/38115Досліджено завдання мета-когнітивного навчання в умовах VUCA-світу. Визначено роль організації, що навчається, в освоєнні моделі мета-когнітивного навчання. Позначено нові рівні інтелектуальних активів організації у зв'язку з впровадженням моделі мета-когнітивного навчання. The problems of metacognitive learning in the conditions of the VUCA world are investigated. The role of the learning organization in the development of the meta-cognitive learning model is determined. New levels of intellectual assets of the organization are identified in connection with the introduction of the meta-cognitive learning model.ukмета-когнітивні моделі навчанняорганізації, що навчаютьсяінтелектуальні активиVUCA-світmeta-cognitive learning modelslearning organizationsintellectual assetsVUCAworldМета-когнітивні моделі навчання як нова форма інтелектуальних активів організації у VUCA-світіMeta-cognitive learning models as a new form of an organization's intellectual assets in the VUCA worldArticle