Данніков, Олег ВолодимировичДанников, Олег ВладимировичЯкименко (Баша), Інна МиколаївнаБаша, Інна МиколаївнаБаша, Инна Николаевна2016-06-232016-06-232008Данніков О. В. Методологічні аспекти надання освітніх послуг з урахуванням тенденцій споживчого попиту / О. В. Данніков, І. М. Якименко // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 20. – С. 333–345.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18748У статті проаналізовано проблеми, пов’язані з різними сторонами функціонування ринку освітніх послуг; пріоритетними являються розв’язання питань щодо адаптації діяльності вищих навчальних закладів до вимог ринку, збалансованості ринку освітніх установ та ринку праці — диспропорції попиту та пропонування, забезпечення належного рівня якості освіти і т. ін. В умовах розвитку ринкових відносин ці проблеми сконцентровані і вирішуються на засадах маркетингу, який у наслідок постійної еволюції перетворився в основу для організації всієї діяльності освітніх установ.ukринок освітніх послугмаркетингові дослідженнявищий навчальний закладрейтингова оцінка вищих навчальних закладівмоніторинг якості вищої освітицільова аудиторіяGAP-аналізМетодологічні аспекти надання освітніх послуг з урахуванням тенденцій споживчого попитуArticle