Близький, Р. С.2012-03-132012-03-132011-08-01Близький Р. С. Маркетинговий підхід до створення системи управління розвитком плодоовочевою промисловістю / Р. С. Близький // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; [редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2011. – Спец. вип.: Маркетингова освіта в Україні. – С. 450–459.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/1260Розглянуто концепцію маркетингового управління плодоовочевою промисловістю України. Головну увагу приділено моделюванню процесу управління розвитком плодоовочевою промисловістю на базі системного підходу, в основі якого лежить тісна взаємодія різних рівнів управління.Considered conception of marketing management of Ukraine fruit and vegetable industry. Main attention is spared the design of process of management development fruit and vegetable industry on the base of approach of the systems, close co-operation of different levels of management lies in basis of which.ukмаркетингсистемний підхідплодоовочева промисловістьаналіз взаємодіїмодель управлінняринкова конкуренціярівні управлінняmarketingapproach of the systemsfruit and vegetable industryanalysis of co-operationcase framemarket competitioneven managementsМаркетинговий підхід до створення системи управління розвитком плодоовочевою промисловістюArticle005.346:694/635