Козак, Ірина АнтонівнаГоловань, Михайло ОлексійовичGolovan, Mykhailo2024-04-192024-04-192022Головань М. О. Розроблення інформаційної управляючої системи для страхової компанії : магістер. диплом. робота : 122, Комп’ютерні науки / Головань Михайло Олексійович ; наук. керівник Козак І. А. ; КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, Навч.-наук. ін-т «Ін-т інформ. технологій в економіці», Каф. інформ. систем в економіці. – Київ, 2022. – 127 с.https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/43662Мета кваліфікаційної магістерської роботи полягає в розробленні відеогри у жанрі шутер від третьої особи для використання на персональних комп’ютерах. Завдання кваліфікаційної магістерської роботи: а) вивчення впливу існуючих теоретичних концепцій гри на розвиток відеоігор; б) дослідження становлення теоретико-методологічних засад в частині вивчення відеоігор та особливостей розвитку відповідної індустрії; в) аналіз процесу розроблення відеоігор у розрізі його етапів; г) дослідження сутності відеоігор у жанрі шутер від третьої особи та аналіз технічних характеристик інструментів необхідних для розроблення відеогри вказаного жанру; д) аналіз програмних засобів, а також функціональних характеристик, параметрів комплексу технічних засобів необхідних для розроблення відеогри; е) розроблення відеогри у жанрі шутер від третьої особи. The purpose of the qualifying master's thesis is to develop Third-person shooter video games for use on personal computers. The objectives of the master's thesis are: a) to study the impact of existing theoretical concepts of the game on the development of video games; b) research on the formation of theoretical and methodological foundations in terms of the study of video games and the peculiarities of the development of the relevant industry; c) analysis of the video game development process in the context of its stages; d) study of the essence of video games in the genre of third-person shooter and analysis of the technical characteristics of the tools necessary for the development of a video game of this genre; e) analysis of software, as well as functional characteristics, parameters of a set of technical means necessary for the development of a video game; f) development of a video game in the genre of third-person shooter.ukгравідеограgameplayіндустрія відеоігорgame studiesgamificationvideo game developmentshooterthird person shooterWindows 10Unreal Engineпроцесор Intelоперетивна пам’ятьDirectXVisual StudioС++BlueprintPlaystation SDKXbox Development Kiперсонаж (протагоніст)неігровий персонаж (антагоніст)нодаCMakeGIMFL StudioGitоперативна пам’ять RAM 8GBвідеокарта GeForce GTX 770тестуванняgamevideo gamevideo game industryIntel processoroperetta memoryC++character (protagonist)non-player character (antagonist)nodeRAM 8GBGeForce GTX 770 graphics cardtestingРозроблення Third Person Shooter з RPG складовою на основі ігрового рушія Unreal Engine 4Development of a Third Person Shooter with an RPG component based on the Unreal Engine 4 game engineOther