Данніков, Олег Володимирович2011-10-252011-10-252010-01-19Данніков О. В. Місце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємств / О. В. Данніков // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: О. О. Бєляєв (відп. ред.) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2010. – Вип. 23. – С. 260–275.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/685Автором розглянуто питання удосконалення та реалізації маркетингового підходу до взаємовідносин виробників і споживачів товарів і послуг з урахуванням сучасних тенденцій розвитку бізнесу.The author discusses the improvement and implementation of a marketing approach to the relationship of producers and consumers of goods and services with current trends in business.Автором рассматриваются вопросы совершенствования и реализации маркетингового подхода к взаимоотношениям производителей и потребителей товаров и услуг с учетом современных тенденций развития бизнеса.ukторговий маркетингтрейд-маркетингстимулювання торгової ланкистимулювання збутумерчандайзингtrade marketingtrade promotionsales promotionmerchandisingторговый маркетингтрейд-маркетингстимулирование торгового звенастимулирование сбытамерчандайзингМісце та роль маркетингу в підприємницькій діяльності торговельно-посередницьких підприємствArticle658.8339.138