Друзь, Галина МиколаївнаДрузь, Галина Николаевна2016-06-142016-06-142016-03-15Друзь Г. М. Педагогічні умови підвищення результативності ділової гри в навчанні студентів іншомовному спілкуванню / Г. М. Друзь // Стратегії міжкультурної комунікації в мовній освіті сучасного ВНЗ : зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., м. Київ (15 берез. 2016 р.) / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана» ; редкол.: І. А. Колеснікова (голова) [та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2016. – С. 148–150.978-966-956-090-1https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/18523Навчання, побудоване на ігровому підході до організації навчальних занять, розглядається як ефективний вид навчально-пізнавальної діяльності. Розглянуто сукупність педагогічних умов, які зумовлюють підвищення результативності ділової гри в підготовці студентів до іншомовного професійного спілкування.A gaming approach to the teaching of foreign languages is regarded as an effective form of teaching and educational process. The set of pedagogic conditions which improves the effectiveness of a business game in the process of preparation of students for the professional communication in a foreign language is examined in the article.ukпедагогічні умовипідвищення результативностіділова грапрофесійне іншомовне спілкуванняpedagogic conditionsincrease of effectivenessbusiness gameprofessional communicationПедагогічні умови підвищення результативності ділової гри в навчанні студентів іншомовному спілкуваннюArticle