Лилик, Ірина Вікторівна2015-02-032015-02-032007-11-28Лилик І. В. Становлення ринку маркетингових досліджень в Україні: історична ретроспектива / І. В. Лилик // Вчені записки : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана» ; [редкол.: А. Ф. Павленко (відп. ред.) та ін.]. – Київ : КНЕУ, 2008. – Вип. 10. – С. 55-62.https://ir.kneu.edu.ua:443/handle/2010/5853В даній статті розглянуто основні фактори, які впливали на формування ринку маркетингових досліджень в Україні та визначили основні тенденції його сучасного розвитку.ukмаркетингові дослідженнядослідницькі агенціїСтановлення ринку маркетингових досліджень в Україні: історична ретроспективаArticle658.8