Кобус, ОленаKobus, OlenaБондаренко, СтепанBondarenko, Stepan2025-02-242025-02-242024-05-08Кобус О. Впровадження масових відкритих онлайн-курсів (MOOCs) та їх вплив на традиційні ЗВО [Електронний ресурс] / Олена Кобус, Степан Бондаренко // Стратегічні імперативи сучасного менеджменту : зб. матеріалів VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (8 трав. 2024 р.) / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана ; [орг. ком.: Д. Лук’яненко (голова та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 448–451. – Назва з титул. екрану.978-966-926-500-5https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/49073Масові відкриті онлайн-курси (МВОК, MOOCs) стали проривною силою в ландшафті вищої освіти, пропонуючи доступні та гнучкі можливості навчання для глобальної аудиторії. У цій роботі авторами досліджується впровадження МВОК та їхній глибокий вплив на традиційні заклади вищої освіти. На основі всебічного аналізу реальних прикладів і наукових досліджень розглядаються можливості та виклики, які створюють МВОК, а також їхні наслідки для майбутнього в сфері якості забезпечення вищої освіти. Massive Open Online Courses (MOOCs) have become a disruptive force in the higher education landscape, offering affordable and flexible learning opportunities to a global audience. In this paper, the authors explore the introduction of MOOCs and their profound impact on traditional higher education institutions. Based on a comprehensive analysis of real-life examples and research, the opportunities and challenges posed by MOOCs are discussed, as well as their implications for the future of quality provision in higher education.ukMOOCsзаклади вищої освітивища освітаякісний навчальний процесhigher education institutionshigher educationquality learning processВпровадження масових відкритих онлайн-курсів (MOOCs) та їх вплив на традиційні ЗВОIntroduction of massive open online courses (MOOCs) and their impact on traditional headed institutionsArticle