Бучинська, Олена ВікторівнаBuchynska, OlenaЯременко, Єлизавета2024-12-232024-12-232024-11-01Бучинська О. Роль PR у маркетингових стратегіях для просування національних виробників [Електронний ресурс] / Олена Бучинська, Єлизавета Яременко // Сучасні технології комерційної діяльності і логістики : зб. матеріалів ІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 1 листоп. 2024 р., м. Київ / М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т ім. В. Гетьмана ; [редкол.: О. І. Олексюк (відп. за вип.) та ін.]. – Електрон. текст. дані. – Київ : КНЕУ, 2024. – С. 269–271. – Назва з титул. екрану.978-966-926-511-1https://ir.kneu.edu.ua/handle/2010/47539В ході дослідження було визначено значення та роль PR у маркетингових стратегіях для національних виробників. А саме окреслено важливість PR-кампаній у створенні позитивного іміджу бренду, залученні споживачів і зміцненні репутації. Особлива увага приділяється тому, як PR допомагає національним виробникам успішно конкурувати як на внутрішніх, так і на міжнародних ринках, використовуючи сучасні інструменти комунікацій для побудови довгострокових відносин із клієнтами. The research determined the importance and role of PR in marketing strategies for national manufacturers. Namely, the importance of PR campaigns in creating a positive brand image, attracting consumers and strengthening the reputation is outlined. Particular attention is paid to how PR helps national manufacturers to compete successfully in both domestic and international markets, using modern communication tools to build longterm relationships with customers.ukPRзв’язки з громадськістюмаркетингові комунікаціїконкурентноспроможністьpublic relationsmarketing communicationscompetitivenessРоль PR у маркетингових стратегіях для просування національних виробниківThe role of PR in marketing strategies for the promotion of national manufacturersArticle659.4:658.8